JAKIE SĄ OPCJE WYSYŁKI?

Oferujemy Państwu różne formy wysyłki:
Paczka w Ruchu: 7 zł (czas doręczenia paczki do punktu odbioru wynosi 2-3 dni robocze)
Paczkomat InPost 7/24: 11 zł (czas doręczenia paczki do paczkomaty wynosi 1-2 dni robocze)
Kurier InPost: 12 zł (czas doręczenia paczki wynosi 1-2 dni robocze)

Robiąc zakupy na kwotę powyżej 200 zł masz możliwość skorzystania z darmowej wysyłki do Paczkomatu InPost 7/24 lub kurierem InPost.

Istnieje również możliwość odbioru osobistego w Poznaniu (ulica Perłowska), ale tylko przed poprzednim umówieniem się. Wybierz w koszyku darmową opcję wysyłki „odbiór osobisty”, złóż i opłać zamówienie online. Napiszemy do Ciebie maila, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru.

CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

Tak, wysyłamy do większość krajów w Europie. Aby wybrać wysyłkę międzynarodową zmień w koszyku kraj dostawy. Obecnie nie wysyłamy do UK, ale pracujemy nad tym by nasze produkty były dostępne stacjonarnie w UK.

CZY DOSTANĘ POWIADOMIENIE, GDY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE WYSŁANE?

Tak! Wysyłając paczkę odhaczamy w systemie Państwa zamówienie jako wysłane-zrealizowane. Wówczas zostanie wygenerowany do Państwa e-mail z informacją o wysyłce. Stanowi to z naszej strony powiadomienie o wysyłce Państwa zamówienia. Za wszystkie kolejne powiadomienia odpowiedzialne są już firmy kurierskie.

Bardzo prosimy o podanie poprawnego numeru telefonu oraz adresu e-mail, ponieważ to przez te kanały dostaną Państwo informację o wysyłce i odbiorze zamówienia.

JAK SZYBKO REALIZOWANE SĄ ZAMÓWIENIA?

Większość zamówień udaje nam się zrealizować w przeciągu 2-3 dni roboczych. Tempo realizacji zamówień zależy od ilości złożonych zamówień, w okresach zwiększonego ruchu w sklepie (np. podczas okresowej promocji) lub choroby/ kwarantanny pracowników (co niestety zwłaszcza w dobie COVID-19 co jakiś czas się zdarza) czas oczekiwania na zamówienie jest wydłużony.

JAK WYGLĄDA PROCEDURA ZWROTU?

Chęć zrobienia zwrotu zakupionego towaru (w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia) należy zgłosić pisząc maila do naszego Działu Obsługi Klienta (kontakt@wielorazowka.pl). Otrzymacie wiadomość zwrotną ze wszystkimi szczegółami.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ RÓWNIEŻ BIELIZNĘ?

Tak, prawo do zwrotu dotyczy wszystkich towarów zakupionych w internecie. Prosimy żeby majtki mierzyć na swoją bieliznę tak aby nie nosiły żadnych śladów użytkowania.

CZY MOGĘ DOMÓWIĆ COŚ DO JUŻ ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?

Tak, jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane możesz połączyć je z następnym. Składając nowe zamówienie wybierz darmowy odbiór osobisty, żeby 2 razy nie płacić za wysyłkę, opłać je, a następnie napisz do naszego Działu Obsługi Klienta (kontakt@wielorazowka.pl) z prośba o połączenie 2 numerów zamówień.

Powiadom mnie o dostępności! Poinformujemy Cię o dostępności tego produktu. Zostaw tutaj swój aktualny adres mailowy.